Mijn avontuur - Reisverslagen van Marie-lou Memelink - WaarBenJij.nu Mijn avontuur - Reisverslagen van Marie-lou Memelink - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur

Over een week is het zover, dan vertrek ik met het vliegtuig naar Peru om mijn lange reis te beginnen. Met dit reisdagboek zal ik mijn best doen om jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van al mijn Peruaanse avonturen!
De eerste twee maanden staan al gepland. 4 september kom ik aan in Lima waar ik een nacht blijf in een hotel om te acclimatiseren. 5 september vertrek ik naar Cusco en hier blijf ik voor een maand om daar de taalcursus te doen. Na die maand reis ik door naar de zuidelijke stad Arequipa waar ik ga werken in een weeshuis met kinderen van 0 tot 12 jaar, wat ik daarna ga doen staat nog niet op het programma dus kan alle kanten op! Ik heb er erg veel zin in en kan niet wachten om jullie alles te vertellen!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2014

verjaardag

28 November 2013

Colca canyon

28 Oktober 2013

Arequipa

28 Oktober 2013

Arequipa

08 Oktober 2013

Uitgaan, Puno, meer
Marie-lou

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10283

Voorgaande reizen:

04 September 2013 - 04 Juli 2014

Mijn avontuur

Landen bezocht: